FOLLOW ME


Wednesday 5 December 2012

VIDEO DETIK SEBELUM PERGADUHAN SAMSENG PKR DENGAN PEMUDA UMNO GOMBAK SIRI 1



Mari lihat sendiri niat murni Pemuda UMNO Gombak untuk membela pemimpin tersayang mereka YAB Presiden parti Dato' Seri Najib Tun Razak dari di maki dan difitnah oleh insan bernama Anwar Ibrahim di Gombak ini dengan mengadakan demonstrasi aman di Batu 8 Gombak. Namun demonstrasi aman  ini telah bertukar menjadi pergaduhan dek kerana samseng upahan Anwar Ibrahim yang di import masuk ke Gombak untuk menimbulkan kekecohan.

Para blogger pembangkang dok melabelkan Pemuda UMNO Gombak sebagai samseng upahan pihak UMNO kononnya walhal kebenarannya adalah mereka ini ahli Pemuda UMNO Gombak yang tanpa dijangka keluar begitu ramai demi berdiri teguh dibelakang Ketua Pemuda UMNO Bahagian Gombak Datuk Hj. Megat Zulkarnain bagi menyatakan bantahan mereka secara aman tentang kedatangan Anwar Ibrahim untuk menabur fitnah di Gombak ini.

Tiada pun muka-muka garang atau merah padam menahan api kemarahan ibarat orang nak pergi berperang atau nak pergi gaduh? Kami hanya ingin menyuarakan bantahan terhadap fitnah dan tomahan oleh Anwar Ibrahim terhadap pemimpin kami di kampung kami sendiri. Ini hak asasi kebebasan kami....

Gombak!!! Gempur!!!



WAJIB BACA!!!