FOLLOW ME


Tuesday 1 May 2012

AZMIN ALI KANTOI? KETUA UMUM BOREK TIMBALAN RINTIK!!!



Khalid gagap tersenyum kambing seorang diri di kamar Menteri Besarnya sudah pasti. Beliau terselamat daripada cubaan untuk menidakkan kerusi Menteri Besar Selangor beliau kali ini. Kemelut masalah moral pemimpin PKR berlaku lagi kalau dulu kes yang melibatkan Ketua Umum PKR Anwar Ibrahim yang masih belum selesai dengan tuduhan liwat dan scandal china doll, kini Timbalan Presiden PKR pula Azmin Ali yang merupakan Ahli Parlimen Gombak pula hangat diperkatakan. Seluruh Alam Maya dan Alam Cyber menceritakan tentang Ahli Parlimen Gombak ini.

MNK yang berasal dari Gombak pun naik malu sebab berasal dari Gombak melihat scandal terbaru ini. Apa pun jangan harap lah Azmin Ali nak bersumpah di Masjid menafikan perkara ini kerana sudah pasti dia akan ikut jejak boss dia dengan berdolak-dalih. Lepas satu-satu Allah buka pekung pemimpin-pemimpin PKR yang buruk moralnya dan akhlaknya belum selesai kes rakaman video bukti Anwar dan Azmin yang patut bertanggung-jawab mencetuskan keganasan hingga mengakibat ramai yang cedera dan kematian seorang anggota PDRM yang bertanggung-jawab menjaga keamanan dan hanya menjalankan tugas mengikut arahan pada Bersih 3.0 kini timbul pulak scandal ini.

Sudah pasti yang akan untung ialah MB Khalid dan juga Barisan Nasional khususnya di Parlimen Gombak yang mana Pemimpin Barisan Nasional di Gombak gigih dan berusaha bersungguh-sungguh dalam menyelesaikan masalah rakyat dan juga bagi memastikan kemenangan Barisan Nasional di Gombak mereka ini bekerja keras berbanding Azmin Ali dah lah tak bekerja hanya reti keras saja.....


Gombak!!! Gempur!!!

WAJIB BACA!!!