FOLLOW ME


Tuesday 14 February 2012

ANWAR IBRAHIM DAN ISREAL..KAN DEN DAH KOBAR TEGURAN PAS SANDIWARA!!!!


Dulu Komunis Kini Yahudi...Slogan Mari Membangun Bersama Islam???
MNK dah agak dah teguran ker amaran ker dari Nik Aziz itu sekadar gimik sahaja la tu kerana andai Anwar tidak menarik balik statement beliau itu pun takde apa apa yang akan berlaku. PAS masih lagi bersama Pakatan Rakyat. PAS tak sanggup kehilangan kuasa dan penyokong tambahan dari parti PKR dan DAP tu. PAS dah rasai kuasa di Selangor, Kedah dan Perak(sekejap) maka mereka dah jadi hanya sebuah parti politik yang matlamatnya hendak berkuasa hingga sanggup menggadaikan prinsip perjuangan yang dulu ingin menegakkan negara Islam kini hanya kebajikan misalnya. Dan banyak lagi la yang mana MNK percaya rakyat dah tahu dan dah mula meluat dengan PAS.

Yang terbaru cuba baca laporan dan statement dari Mohamad Sabu Timbalan Presiden PAS

Baca laporan di bawah :
Terpulang kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sama ada mahu memohon maaf dan menarik balik sokongannya terhadap Israel walau pun Majlis Syura memutuskan beliau harus berbuat sedemikian, kata Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu.

Justeru kata beliau, pendirian Ketua Pembangkang itu tidak akan menjejaskan kerjasama parti-parti komponen dalam Pakatan Rakyat (PR).

Mohamad menambah, apa yang diperkatakan oleh Anwar kepada Wall Street Journal (WSJ) adalah pandangan peribadi dan dasar partinya, dan oleh itu, terpulang kepada beliau untuk memohon maaf atau sebaliknya.

"Pas tidak mempunyai halangan, terpulang kepada Anwar sendiri, persamaan dasar yang ada dalam Pakatan Rakyat (PR) adalah untuk menumbangkan Barisan Nasional (BN) dan menuju ke Putrajaya, sekiranya ada parti dalam PR mempunyai dasar lain, ia akan diperbincangkan kemudian.

"Namun sekiranya PKR dan DAP mempunyai dasar partinya sendiri, Pas tidak mencampurinya. Terpulang kepada mereka, termasuk menyuarakan pandangan peribadi ataupun mewakili parti," katanya kepada Sinar Harian semalam.

Kekejaman Tentera Isreal menjadikan kanak-kanak Palestine sebagai mangsa agar Banga Palestine terus lemah dan tidak mungkin bangkit kerana yang tinggal hanya orang tua yang lemah.

Laporan diatas jelas menunjukkan bahawa samada Anwar tarik balik atau tidak statement itu atau samaada Anwar memang benar-benar menyokong Isreal hatta kalau Anwar ini agen Isreal pun PAS akan masih bersama dan menyokong visi dan misi Anwar bersama PKR dan DAP didalam Pakatan Rakyat. Alasan yang di guna ialah ini pegangan pribadi Anwar dan bukan Pakatan Rakyat. MNK nak tanya sikit kepada PAS dan Mat Sabu ini apa PAS dan MAT Sabu setuju la menyokong Anwar cuma tak sokong statement dia pasal Isreal la ya. Pas akan bersama dan bersekongkol dengan Anwar walaupun hakikatnya tahu Anwar menyokong dan memperjuangkan keselamatan Isreal. Bukankah ini memperlihatkan yang Anwar menyokong dan memperjuangkan Isreal. Kerana bagi MNK kalau kita dah menyokong keselamatan Isreal maknanya dia menentang negara atau rakyat negara mana yang akan menganggu gugat keselamatan Isreal. Dan bukan kah ini jelas menyatakan bahawa dia menentang Palestine.

Kalau Mat Sabu yang tak berapa bijak ini susah nak paham MNK bagi contoh mudah lah. MNK sokong Man Utd, siapa lawan Man Utd pasti MNK tentang dan boo kan dia.... MNK menyampah dan MNK kutuk habis-habisan siapa lawan Man Utd sebab MNK menyokong apa sahaja pasal Man Utd. Jadi dalam hal Anwar menyokong Isreal maknanya dia menentang Palestine. Dia menentang rakyat Palestine yang dalam jiwa mereka adalah nak menghancurkan Isreal dan menganggu gugat keselamatan Isreal hatta hanya bersenjatakan dengan batu jalanan. Mereka menentang bangsa dan kezaliman kerajaan Zionist Isreal terhadap mereka. Mereka menuntut kemerdekaan negara mereka dari terus dijajah oleh Zionist Isreal. Mereka menuntut keadilan dan menentang Isreal yang menindas mereka.

Kanak-kanak Palestine berperang membela Islam dari kekejaman Yahudi Zionist Isreal hanya dengan bersenjatakan Batu-batu walhal Isreal lengkap dengan senjata ketenteraan.


Jangan lupa Isreal ialah Kerajaan Kafir Zionist Yahudi tetapi Palestine adalah Kerajaan Islam yang rakyatnya beragama Islam. Siapa patut kita sokong keselamatannya, Yahudi Zionist atau saudara seagama kita saudara Islam kita? Lu fikirlah sendiri......


Gombak!!! Gempur!!!

WAJIB BACA!!!