FOLLOW ME

JOM SAKSI KOLEKSI VIDEO GOMBAK!!! GEMPUR!!!

Loading...

Thursday, 2 February 2012

ANWAR SETUJU ISREAL TINDAS ISLAM DI PALESTINE???


Apakah ini pendirian seorang yang berjuang untuk Islam atau kata mudahnya pejuang Islam. MNK selalu dengar bahawa Anwar dulu begitu hebat sewaktu bersama ABIM memperjuangkan Islam. Kononnya beliau dibawa masuk UMNO pun kerana ingin membawa Islam dan menegakkan Islam dalam dasar dan kepimpinan UMNO sendiri. Kononnya banyak pembelaan Islam di dalam UMNO kerana Anwar bersama UMNO. Benarkah?

Apa jadi dengan akidah seorang Islam sekiranya mengiktiraf dan menyokong negara kafir harbi laknatullah Isreal yang kerja dia tidak lain tidak bukan 24 jam menindas dan menzalami orang Islam kaum Palestine itu? Dalam kamus MNK takde dibumi ini sebuah negara bernama Isreal ini yang ada negara Palestine... depa merampas tanah negara Palestine dan merupakan pendatang di bumi Palestine dan memandai menamakan tanah yang mereka rampas dari bumi Palestine itu kepada nama baru Isreal....

 MNK belajar di Jordan sebelah jer dengan Palestine. Hampir 6 tahun duduk Jordan tiada kebaikkan yang MNK dengar dilakukan oleh Isreal kepada Palestine. Tiba-tiba ada pemimpin pembangkang yang hebat dari Malaysia. Menjadi Idola ribuan anak-anak muda. Yang satu hari nanti akan menjadi Perdana Menteri Malaysia berkata begini....

"I support all efforts to protect the security of the state of Israel," said Mr. Anwar, although he stopped short of saying he would open diplomatic ties with the Jewish state, a step which he said remains contingent on Israel respecting the aspirations of Palestinians. Malaysia has consistently refrained from establishing diplomatic relations with Israel, although limited commercial ties exist between private companies in the two countries.  - The Wall Street Journal Asia Friday, January 27, 2012

 


Terjemaahan melalui Google Translate seperti dibawah.

Saya menyokong segala usaha untuk melindungi keselamatan negara Israel, "kata Encik Anwar, walaupun dia berhenti pendek mengatakan beliau akan membuka hubungan diplomatik dengan negara Yahudi itu, satu langkah yang katanya masih bergantung pada Israel menghormati aspirasi rakyat Palestin. Malaysia telah secara konsisten tidak menjalin hubungan diplomatik dengan Israel, walaupun hubungan perdagangan terhad wujud antara syarikat swasta di kedua-dua negara

 
Sepatutnya sebagai pejuang Islam dan pemimpin berbangsa Islam beliau sepatutnya menyatakan sokongan kepada negara Palestine dan rakyat Palestine. Mereka ini seagama dengan kita. Mereka ini rakyat Palestine yang ditindas dan dizalami. Rakyat dan Palestine dan negara Palestine yang dianaiya sekian lama hingga ke hari ini dan yang sewajarnya mendapat pembelaan dan usaha yang patut dijalankan dalam melindungi keselamatan rakyat dan negara Palestine. Bukan negara Isreal. Siapa yang anaiya tindas rakyat Isreal. Amerika pun tak berani nak serang atau tindas Isreal, apa yang nak dilindungi keselamatan Isreal itu? 



Ini Gambar-gambar mereka yang sepatutnya dapat pembelaan bukan Isreal

Apa perkara ini pun Anwar tak boleh fikir ker? Orang macam ini nak jadi Perdana Menteri Malaysia? Jahanam lah Malaysia ini. Apakah ada motif kenapa Anwar kelihatan macam nak mengampu Orang Isreal nie? PRU 13 dah dekat punya pasal ker? Ini macam statement nak bodek boss yerr?

MNK takut satu hari jangan lah terjadi di bumi bertuah ini apa yang terjadi di Palestine. Asalnya mereka itu pendatang di bumi Palestine, sedikit demi sedikit mereka rampas hak dan tanah orang Palestine dan mereka gelar dan tubuh negara baru Isreal. Jangan pula terjadi seperti rakyat dan negara Palestine di bumi barakah ini. Mereka dulu datang sebagai pelombong bijih kemudian berpolitik dalam DAP dan akhirnya dek sebab Anwar dan DAP ini maka tertubuh negara DAPsia... Nauzubillah...

Kerajaan dan pemimpin Barisan Nasional dan UMNO sibuk membela Palestine, kita menghantar misi bantuan kepada rakyat Palestine kita kutuk penindasan dan kita kutuk kezaliman yang dilakukan oleh Kerajaan Isreal terhadap rakyat Palestine di pentas dunia sejak zaman Tun M lagi. Kita menghantar misi kemanusian ke Gaza. Tapi pemimpin Pembangkang Pakatan Rakyat, Parti Keadilan ini menyokong pihak yang melakukan kezaliman dan penindasan terhadap rakyat Palestine. Menyokong pihak yang berkuasa dan mempunyai kuasa ketenteraan yang boleh menghentikan segala kezaliman yang sedang berlaku kepada Rakyat Palestine ini. Kalau nak bangkang tindakan kerajaan BN menghantar bantuan kemanusian kepada rakyat Palestine di Gaza itu atau nak bangkang pendirian Kerajaan BN Malaysia menyokong dan membela Palestine  pun jangan lah sampai menyokong Isreal tu. Agak-agak lah nak jadi pembangkang sekali pun... ini bodoh tak bertempat punya pembangkang kalau tanya MNK la.


Wahai Anwar apakah orang yang melakukan ini, kerajaan dan negara yang melakukan ini kepada saudara Islam kamu yang ingin kaum bela dan pertahankan....

Gambar yang gemparkan Dunia.
Imej dari rakaman video kanak-kanak yang berusia 12 tahun, Muhammad al-Durrah ditembak mati di Semenanjung Gaza. Tempat kejadian telah difilemkan oleh jurukamera Palestin, Talal Abu Rachmah.

Muhammad and his father cower behind a concrete wall
 

Muhammad's father, Jamal, tries to shield him (Israeli troops to far right)
"Don't shoot", Jamal shouts towards Palestinian cameraman

A shot rings out and camera shakes

Muhammad collapses in his father's arms

Muhammad dies and the father is badly wounded

Jangan kita serahkan negara ini kepada insan yang meyokong Kerajaan dan negara yang melakukan sebegini kepada saudara kamu dan kepada rakyat dan insan yang tidak berdosa....

Gombak!!! Gempur!!!

WAJIB BACA!!!