FOLLOW ME


Tuesday 22 January 2013

DS ROSMAH KELUAR NEGARA PERABIH DUIT RAKYAT?

Blogger PRO Pembangkang dan pencacai Pakatan Rakyat pasti berlonjak-lonjak dengan pendedahan yang MNK buat ini berhubung dengan Datin Seri Rosmah isteri Perdana Menteri Malaysia. Akibat tidak dapat hendak menyerang dan menfitnah Dato Seri Najib maka, orang yang paling hampir dengan beliau iaitu isteri beliau yang menjadi sasaran mereka. Namun begitu nak buat cam mana walau berat dihati MNK terpaksa dedahkan jua atas rasa tanggung-jawab bersama.

Berikut adalah kisah terbaru...

Datin Seri Rosmah telah keluar negara, Menemani suami tercinta,
Pergi berjihad demi umat seagama, Tanpa mengira keselamatan diri dan nyawa,
Melawat rakyat Palestin di Gaza yang teraniaya,
Apakah tindakan ini akan dibalas pahala di sisi Allah yang Esa?
Apakah pihak pembangkang dan pencacai akan membuka mata?
Menilai dan memuji tindakan kental dan berani srikandi negara.....



 
EL ARISH (Gaza): Datuk Seri Najib Tun Razak tiba di Gaza pada Selasa untuk lawatan kemanusiaan yang akan meneruskan komitmen Malaysia terhadap perjuangan rakyat Palestin.

Mencipta sejarah selaku Perdana Menteri Malaysia pertama menjejakkan kaki di bumi Palestin, kunjungan itu merupakan sebahagian daripada lawatan kerja Najib ke Kaherah, Mesir dan Gaza.

Najib tiba di Kaherah pada petang Isnin ditemani isterinya Datin Seri Rosmah Mansor.

Mereka akan berlepas ke lapangan terbang El Arish yang terletak 50km dari sempadan Rafah ke Palestin pada pagi Selasa sebelum memasuki Gaza.

Read more at
Klik sini
Gombak!!! Gempur!!!
Note MNK: Terharu dengan kecekalan dua insan ini Dato' Seri Najib dan Datin Seri Rosmah walau fitnah dan rakyat tak sedar diri mencaci menghina, ketabahan mereka dalam tetap melaksanakan tugas dan tanggung-jawab sebagai pemimpin dan isteri pemimpin negara dan juga tanggung-jawab sebagai umat Muhammad dan hamba Allah yang Maha Esa terus di galas dan dipikul  tanpa rasa  putus asa dan berserah kepada Nya.   Hidup PM!!! Hidup Datin Seri Rosmah... We love PM and We love Rosmah!!!

WAJIB BACA!!!