FOLLOW ME


Monday 22 August 2011

EDARAN EDISI PERTAMA BULETIN GOMBAK KU SAYANG


Adik Baca apa tu Dik?? Oh Buletin Gombak Ku Sayang Ya..terbaeekk!!!
Alhamdullilah cetakan Edisi Pertama Buletin Gombak Ku Sayang telah berjaya diedarkan semalam di suatu Program Berbuka Puasa bersama Rakyat di Dun Batu Caves bertempat di Taman Selayang bersama Pemuda UMNO Gombak. Saya telah memikirkan bagaimana caranya untuk lebih mendekati rakyat dan masyarakat agar mereka dapat membaca buah fikiran yang dilontarkan  didalam artikel-artikel yang dipaparkan di dalam Blog Gombak Ku Sayang ini agar rakyat boleh menilai dan mendapatkan cerita serta maklumat dari satu lagi pihak.
Makcik-makcik kusyuk membaca Buletin Gombak Ku Sayang!!!
 Memandangkan kadang-kadang ada diantara rakyat dan masyarakat yang kurang berminat , tidak mahir dengan dunia Internet, tiada masa atau tidak mengetahui tentang kewujudan Blog-blog di Alam Cyber ini ataupun mereka tidak mengetahui wujud Blog Gombak Ku Sayang ini maka dengan pengeluaran Buletin Gombak Ku Sayang ini diharapkan dapat berkongsi maklumat serta pandangan atau buah fikiran bersama rakyat dan masyarakat Gombak.

Eh..nie Gambar YB-YB PKR berpelukan tangan dengan bukan muhrim sewaktu Demo Bersih 2.0.....Astagfirrullahh....
Mungkin agak berat untuk dikatakan ianya sebuah Buletin kerana saya hanya memuatkan artikel-artikel yang telah ditulis didalam Gombak Ku Sayang ini kedalam sehelai kertas berukuran A4 dan photostat sebanyak mungkin yang termampu dan mengedarkannya kepada masyarakat dan rakyat sekitar Gombak bila berpeluang. Dengan cara ini ianya lebih murah dan menjimatkan. InsyaAllah suatu hari nanti bila kewangan semakin kukuh mungkin akan keluar Edisi Gombak Ku Sayang edisi berwarna namun itu semua kosmetik yang penting rakyat membaca isi kandungan dan apa yang cuba disampaikan didalam Buletin tersebut. Maklumat dan info sampai kepada masyarakat, itu matlamat buletin ini diwujudkan.

Mak Demo Bersih 2.0 tu jahat la kan mak... apalah diorang ini tak kisah masa depan adik nie mak kan..
Inilah sedikit usaha peribadi untuk membantu dan menyumbang dalam perjuangan ini....


Gombak!!! Gempur!!!

WAJIB BACA!!!