FOLLOW ME


Sunday 24 February 2013

SENARAI PEMBELI DATUM JELATEK DI DEDAHKAN ?


Projek megalomania DETUM JELATEK telah membuktikan tentang KEJAHATAN PAKATAN RAKYAT Selangor yang diterajui oleh Azmin Ali dan Khalid Ibrahim dalam MENGHAPUSKAN Melayu-Bumiputera dari kawasan bandar selain menjual semua PUSAKA Melayu-Bumiputera kepada warga asing.
DETUM JELATEK yang mengandungi empat menara bangunan, dikatakan oleh Pengurus Perhubungan Awam PKNS kononnya tidak dapat dijual walau satu unit pun.

Sedangkan, dua menara iaitu Menara A serta C telah pun dibeli oleh warga Singapura secara pukal. Mengapa agaknya Azmin Ali mengarahkan Pengurus Perhubungan Awam PKNS menipu?

Secara nyata, DETUM JELATEK terletak di kawasan Melayu. Pembinaan kompleks tersebut telah menyebabkan Melayu di kawasan yang dahulunya dikenali sebagai Taman Keramat, dihalau bagaikan anjing kurap.Penjelasan Pengurus Perhubungan Awam PKNS, Ismail Hashim hanya sekadar melaksanakan'Gag Order' atau arahan Pengurus Besar,Othman Omar untuk terus menutup kepincangan projek Megalomania Datum Jelatek.

Benarkah tidak ada sebarang penjualan 4 blok Datum Jelatek berlaku bagi Tower A,Tower B,Tower C dan Tower D seperti yang didakwa oleh Pengurus Perhubungan Awam PKNS ini ???


Senyuman terukir diwajah Othman Omar yang nyata cukup berpuas hati tersisihnya orang Melayu dari bumi Keramat, yang juga merupakan penduduk majoriti di kawasan ini.

Barangkali rakyat masih skeptikal dengan gambar dan imej di atas.Mustahil PKNS tidak tahu menahu mengenai sebarang transaksi penjualan hartanah ini kepada umum. Bagaimana pula dengan informasi atau maklumat yang diperolehi dibawah ini,sekaligus menunjukkan memang benar dua blok telah dijual kepada warga asing di Singapura ???

Tower A – 39 Levels (162 Units), Tower C – 35 Levels (186 Units) - SOLD EN BLOC Read More, ERA FOCUS DIVISION


Persoalannya, mengapa perlu Pengurus Perhubungan Awam PKNS, Ismail Hashim berbohong kepada umum dan rakyat marhaen mengenai tidak berlaku sebarang penjualan 4 blok Datum Jelatek dengan pelbagai alasan yang remeh temeh.

Sampai bila Khalid Ibrahim dan Azmin Ali mahu terus menjadi Syaitan Bisu untuk menutup pembohongan ini kerana kedua-dua lahabau ini adalah Ahli Perbadanan sekaligus Pengarah dalam PKNS? Selanjutnya KLIK SINI!!!

Gombak!!! Gempur!!!

Note MNK: TQ AAJK....



WAJIB BACA!!!