FOLLOW ME


Monday 5 December 2011

ADUN PAS HULU KELANG VS KETUA PEMUDA UMNO BAHAGIAN GOMBAK.....


MNK malas nak tulis panjang-panjang hal ini tapi ibarat pepatah Inggeris “A picture is worth a thousand words”  - “ Sekeping Gambar lebih bernilai dari Seribu perkataan”. Jadi pembaca budiman semua nilai lah sendiri perbezaan antara gambar Program Berkhatan Adun PAS Hulu Kelang dengan Program Berkhatan yang dianjurkan oleh Pemuda UMNO Gombak ini.  


Program Berkhatan Adun PAS Hulu Kelang di AU3... alahai lesu....
 
Seperti pada gambar di atas yang mana wajah ADUN PAS jelas kelihatan dan dianjurkan di Pusat Khidmat Masyarakat ADUN PAS Hulu Kelang Saari Sungib program berkhatan yang mana tertera Hanya RM 80 ker atau RM 60 ringgit kurang jelas tetapi yang jelas berbayar manakala Pemuda UMNO Gombak pula turut ada melaksanakan program berkhatan juga tetapi ianya percuma. Jadi siapa sekarang ini yang sebenarnya memperjuangkan Negara Kebajikan ini? Betullah kata YAB Presiden UMNO Dato’ Seri Najib bahawa UMNO lah sebenarnya mengamalkan negara kebajikan malah UMNO la Juara Kebajikan. Kalau nak ikut semenjak merdeka UMNO telah menjaga kebajikan rakyat Malaysia ini. Lihat sahaja pelbagai subsidi yang diberikan oleh Kerajaan UMNO dan Barisan Nasional.
Kalau kita kaji, mereka sekarang ini memerintah negeri  Selangor, segala hasil, keuntungan duit kerajaan negeri, peruntukkan negeri Selangor ada di tangan mereka parti Pakatan Rakyat ini namun takan lah tak mampu untuk mengeluarkan belanja untuk menanggung kos berkhatan untuk kanak-kanak di dalam DUN Hulu Kelang tu.  Di banner jelas kelihatan wajah Saari Sungib ADUN Hulu Kelang dari Parti PAS yang merupakan ADUN Hulu Kelang. Dimana perginya peruntukkan seorang ADUN.


Program Berkhatan Percuma Pemuda UMNO Bahagian Gombak di DUN Hulu Kelang
 
Tak malu ker sebagai wakil rakyat DUN Hulu Kelang konon menjaga kebajikan rakyat Hulu Kelang tetapi tak mampu nak tandingi program yang dilaksanakan oleh Ketua Pemuda UMNO Bahagian Gombak bersama Pemuda UMNO Bahagian Gombak ini? Sebagai Adun takan langsung takde peruntukan dari kerajaan negeri. Kata lah paling mahal pun kos berkhatan ini RM 100 ringgit dan kata lah 50 kanak berkhatan kosnya baru RM 5000. Takan Kerajaan negeri tak mampu beri Adun Hulu Kelang peruntukkan RM 5000? Kalau bijak ambik pakej beramai-ramai mungkin boleh jadi RM 50 di tambah lagi ada rakan-rakan dalam PAS yang menjadi Doktor dan boleh buat amal jariah beri khidmat berkhatan percuma membantu Adun PAS Hulu Kelang.  Tetapi jelas mereka tidak mampu dan Slogan Negara Kebajikan jelas hanya penipuan dan retorik semata-mata untuk meraih undi walhal dari tindakan dan perlaksanaannya jelas bukan ke arah negara kebajikan yang dilaung-laungkan dan dicanangkan seluruh negara.
Lihat perbezaan Program yang MNK katakan ini dengan Program anjuran Pemuda UMNO Bahagian Gombak. Program ini buat di Hulu Kelang sahaja tetapi Ketua Pemuda UMNO Bahagian Gombak bersama Pemuda UMNO Bahagian Gombak melaksanakan program berkhatan percuma di ketiga-tiga DUN. Dun Hulu Kelang, Dun Batu Caves dan dua kali di DUN Gombak Setia.  Tentang Sambutan rakyat dan masyarakat...jangan cerita la pasti anda boleh menilai.
Syabas dan Tahniah Pemuda UMNO Bahagian Gombak...anda berada pada landasan yang tepat untuk menawan kembali Hulu Kelang dan Gombak....
Lihat lah sendiri.....

PROGRAM BERKHATAN PEMUDA UMNO GOMBAK 2011 DI PANGSAPURI DESA TEMENGGONG .... BERKHATAN PERCUMA!!!




PROGRAM BERKHATAN PEMUDA UMNO GOMBAK 2011 BERSAMA WANITA UMNO CAWANGAN PINGGIRAN BATU CAVES FASA II DI RUMAH PANGSA DESA PINGGIRAN BATU CAVES FASA II...BERKHATAN PERCUMA!!!

Gombak!!! Gempur!!!


WAJIB BACA!!!