FOLLOW ME

JOM SAKSI KOLEKSI VIDEO GOMBAK!!! GEMPUR!!!

Loading...

Tuesday, 12 June 2012

LAWAK AZMIN ALI DAN PAKATAN RAKYAT KEPADA IBU-IBU DIMALAYSIA....



Mnk tak tahu lah nak gelak pun ada naik menyampah pun ada dan meluap pun ada. Memang dasar Pakatan Rakyat ini hipokrit. Pemimpin mereka semua hipokrit dan bermuka-muka. Cukup-cukup lah menipu rakyat dengan janji manis bulan dan bintang ini nak tipu rakyat lagi kononnya pemimpin Pakatan Rakyat ini mengambil berat tentang ibu-ibu di Malaysia ini dengan kononnya mengucapkan Selamat Hari Ibu. Kalau dah tahu pemimpin kanan kamu, Timbalan Presiden pulak tu menderhaka kepada ibu kandungnya sendiri, tak perlu lah letak gambar dia tu kalau mahu pancing undi golongan ibu-ibu sekali pun. Ini satu penghinaan kepada ibu-ibu di Malaysia ini. Satu negara tahu tentang luahan Mak Tom ibu kandung kepada Azmin Ali ini merayu, menangis, memohon anak dia kembali kepangkuan dia dan tinggalkan lah sekutu-sekutu politiknya itu yang telah menyebabkan Azmin Ali terpesong jauh dan meminggirkan keluarga dia sendiri termasuk ibunya Mak Tom. Apa dah tiada cara lain nak memujuk anak kandung sendiri yang telah 9 bulan ibu ini menanggung penyeksaan membawa kamu dalam kandungan hingga kamu dilahirkan untuk berhubung dan mengambil perhatian anaknya sehingga terpaksa membuat sidang media merayu di kaca TV dan Media kepada anak sendiri.


Kalau ibu MNK dia talipon MNK jer kata "Najib pulang nak tengok Mak, mahu mengalir airmata MNK dan pasti kat mana MNK berada akan MNK pulang dengan segera menjengguk ibu MNK". 

Azmin Ali ini manusia macam mana pun MNK tak tahu nak cakap dan tak tahu lah keras hati nya insan bernama Azmin Ali ini. Namun ada hati nak ucap Selamat Hari Ibu kepada Ibu-Ibu. Ibu orang lain ucap ibu sendiri abaikan ke? Jelas Pakatan Rakyat dan pemimpin-pemimpin mereka hanya nak raih undi dan tidak melaksanakannya dengan ikhlas. Malah bagi MNK tiada apa yang dilakukan oleh Pembangkang ini benar-benar ikhlas kerana apa yang mereka lakukan adalah untuk kepentingan pribadi dan agenda tersembunyi yang dah jadi tak berapa sembunyi lagi iaitu nak menjadi Perdana Menteri dan Menteri Besar Selangor.

MNK malas tulis panjang la baca sendiri lah....Baca Selanjutnya



Kemudian, setelah Mak Tom melihat foto-foto dan membaca akhbar Utusan itu, ibu Azmin pun meraung sambil berkata,

“Kenapa tak ambil sahaja nyawaku ini..”








Dah baca apa lagi? Mari kita ubah...Transformasi bukan Revolusi.

Gombak!!! Gempur!!!

WAJIB BACA!!!