FOLLOW ME


Tuesday 26 June 2012

MENTERI BESAR SELANGOR TANGKIS ASAKAN AZMIN ALI???



Benarlah terdapat pergolakkan dalam kepimpinan PKR Selangor seperti yang hangat diperkatakan di kedai-kedai kopi dan juga didedahkan di blog-blog. MNK juga telah beberapa kali mengeluarkan artikel tentang perebutan kuasa dalaman didalam Parti PKR khususnya di negeri Selangor ini. Masa dan usaha yang ada di tumpukan oleh pemimpin-pemimpin PKR dalam merebut kuasa di Selangor ini dan bukan menyelesaikan masalah rakyat serta menjaga kebajikan rakyat Selangor.  

Kini ahli PKR dan beberapa kerat pemimpin PKR yang tidak bersama dalam kem Khalid Gagap mendesak Menteri Besar Selangor itu mengantung Setiausaha Politiknya Faekah agar siasatan dapat dijalankan dengan telus terhadap Faekah yang didakwa menyalah guna kuasanya dengan mengeluarkan surat sokongan menggunakan kepala surat Menteri Besar dan dilihat seperti mengarah PNSB atau dikenali sebagai Pemodalan Negeri Selangor Berhad untuk melantik firma anak suadaranya sebagai panel guaman.

Jelaslah PKR ini memang parti anak beranak. Kenapa pimpinan PKR nak melenting walhal bukti jelas Defacto, Presiden, Naib Presiden semuanya anak beranak suku sakat belaka. Tauladan yang tidak baik telah ditunjukkan oleh kepimpinan tertinggi PKR kepada ahlinya maka kenapa nak marah bila Faekah cuba mencontohi tauladan pemimpin PKR sendiri dengan cuba menyerap masuk anak beranak beliau pula dalam PNSB?

Bayangkan lah kalau Setiausaha Politik pun dah korup dan salah guna kuasa macam nie apatah lagi bos dan kepimipinan PKR di Selangor ini? Apa mereka tidak salah guna kuasa jugak? Fikir lah sendiri.... nak tahu lebih lanjut?



TQ AAJK.

GOMBAK!!! GEMPUR!!!

WAJIB BACA!!!