FOLLOW ME


Monday 12 November 2012

VIDEO AZMIN ALI PUN DAH SENGSARA INI KAN PULA ANWAR IBRAHIM


Cukuplah sepenggal kami ditipu. Cukuplah sepenggal kami diabaikan dan dianaiya oleh kamu pemimpin Pakatan Haram. Kami tidak mahu lagi pemimpin yang gah kononnya diperingkat Nasional yang sibuk ke Sabah dan ke Sarawak malah ke pelusuk negara tercinta ini tetapi mengabaikan kami di Parlimennya sendiri. Kami dah rasa keperitan mempunyai insan bernama Azmin Ali sebagai Ahli Parlimen kami dan pastinya kami tidak mahu insan bernama Anwar Ibrahim pula yang menggantikannya. Sudah pasti Anwar lebih hebat lagi menjelajah pelusuk negara malah kerap keluar negara serata dunia ntah apa yang dicari?
Kami inginkan Ahli Parlimen yang bekerja untuk kami dan  memberi khidmat kepada kami rakyat Parlimennya. Yang senang kami temui untuk mengadu nasib kami. Yang akan selalu melawat kami dan melihat nasib kehidupan kami di Gombak ini. Membela kami dan menjaga kebajikan kami. Kami mahukan Ahli Parlimen Barisan Nasional. Kami doakan....Lihatlah Video dibawah ini.

Jadi kami tidak mahu Anwar di sini. Kami tidak mahu Anwar di Gombak ini. Baca Selanjutnya....  Azmin Ali pun dah kami sesali inikan pula Anwar Ibrahim yang bukannya ikhlas nak bela nasib kami tetapi hanya sekadar mengejar cita-cita dan kepentingan pribadi nak jadi Perdana Menteri.

Gombak!!! Gempur!!!




MNK Note: Lagi kisah Anwar nak tipu rakyat Gombak Baca Selanjutnya...  

WAJIB BACA!!!