FOLLOW ME


Monday 23 April 2012

CAN YOU EAT MY ICECREAM??? GEMPAR VIDEO TERBARU ANWAR & SHAMSIDAR MAKAN ICECREAM???



Datuk Nalla telah dikatakan menyerah satu video kepada peguam beliau Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah di Kompleks Mahkamah Jalan Duta Kuala Lumpur kira-kira 2 petang semalam dalam pembelaan diri beliau terhadap kes saman RM100 Juta oleh Ketua UMUM PKR Anwar Ibrahim. Desas-desus hangat memperkatakan bahawa video berkenaan adalah rakaman berhubung dengan "ice cream".

Datuk Nalla berkata:-

“Saya ingin menceritakan bagaimana Anwar makan aiskrim dengan Shamsidar”, kata Nalla seperti disiarkan TV3 semalam.

Sambil menggesa Anwar percepatkan perbicaraan kes saman terhadapnya, Nalla juga turut menyerahkan satu pita video kepada peguamnya, Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah di Kompleks Mahkamah Jalan Duta Kuala Lumpur kira-kira 2 petang semalam.

“Saya sudah bagi pita video itu kepada peguam saya sebagai bukti dalam kes saman ini. Apa jua bukti yang saya ada, saya sudah beri pada peguam saya. Saya mahu mereka tayangkan video itu di mahkamah. Biar mahkamah yang putuskan,” katanya.


MNK Note: Eh makan Icecream pun nak kecoh ker?? MNK selalu jer makan icecream kat Baskin Robin tuu tak pun pakcik icecream yang naik motor tu jual icecream roti.... Apa istimewanya Anwar makan icecream dengan Shamsidar nie? Nak tahu? Tunggu nanti pendedahannya......Siapa tahu kasi ler info yer...hehehehe

Lagi cerita pasal Icecream nie...




http://www.pisau.net/2012/04/video-syamsidar-menikmati-ice-cream.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+pisau%2FBlSP+%28PISAU.NET%29


Gombak!!! Gempur!!!

WAJIB BACA!!!