FOLLOW ME

JOM SAKSI KOLEKSI VIDEO GOMBAK!!! GEMPUR!!!

Loading...

Tuesday, 4 September 2012

BUDAK TUNJUK PUNGGUNG MALAM MERDEKA SUDAH DIREMAN???



MNK harap pihak PDRM akan memberikan layanan seperti penjenayah yang lain kepada budak biadap nie. Baca Selanjutnya... Reman jer dia 14 hari untuk soal siasat motif yang cuba dibawa boleh budak ini. Apakah dia didalangi oleh ejen asing yang sengaja ingin mencetuskan huru-hara di tanahair dengan memainkan sentimen sensitif antara penyokong dan pengikut setia YAB Perdana Menteri dan UMNO khususnya.

Trend ini tidak ubah seperti budak Adam Adli satu ketika dulu yang mana ianya memang ingin dijadikan ikon oleh Pakatan Haram dan Parti Keadilan Rakyat. Apakah mungkin budak ini di bayar dan dijanjikan macam-macam sekiranya beliau sanggup melakukan pekara sebegini. Kerana bukan mudah nak bogel dan tunjukkan punggung dikhalayak ramai.  Nak kencing pun kita kalau dah terdesak benar baru kita berhenti tepi jalan itu pun belakang pokok atau semak tersorok. Inikan pula nak berak dan dedahkan punggung di tengah-tengah dataran Merdeka tu dikhalayak ramai. Mana sifat malu dan maruah budak ini. Mesti kena bayar nie tak? Siapa yang bayar? berapa bayaran? Itu semua perlu dikorek dan disoal siasat hingga dapat jawapan oleh pihak PDRM so kena la reman semaksimum mungkin dan di layani seperti samseng yang lain yang ditangkap atau direman. Padan muka ko Setan!!! Baru tahu langit itu rendah atau tinggi.

MNK teringat dulu sewaktu belajar di Jordan ketika Mantan Perdana Menteri ketika itu Tun M nak adakan lawatan rasmi ke Jordan dan akan diadakan perjumpaan dengan pelajar-pelajar Malaysia. 2 minggu sebelum Tun M akan tiba Pegawai keselamatan dan pegawai Perdana Menteri akan tiba dan meninjau keadaan untuk memastikan semuanya terancang dengan baik dan selamat serta teratur. Ketika itu adalah budak sorang ini konon nak tunjuk hero, anak totok PAS dah canang ajak budak budak lain boikot sessi perjumpaan Perdana Menteri dengan pelajar. Dengar khabar dapat lawatan dari salah sorang pegawai dan diberi amaran serta diambil tindakan terus tak jadi boikot.

Budak ini patut dijadikan contoh dan diberi hukuman yang berat agar maruah negara dibela dan tidak akan ada kali kedua siapa-siapa berani lakukan perkara yang serupa. Kita marah bukan sebab DS Najib Tun Razak tu Presiden UMNO, tetapi kita marah kerana beliau adalah Perdana Menteri Malaysia. Selaku Perdana Menteri Malaysia beliau merupakan simbol dan ikon Malaysia. Kalau dia Perdana Menteri Indonesia ke Singapura ke MNK peduli apa. Cuba ada rakyat Malaysia lakukan perkara yang sama kepada gambar Perdana Menteri Singapura, sudah pasti Wisma Putra dan Kerajaan Malaysia akan memohon maaf dan memastikan akan menyiasat serta mengambil tindakan yang tegas kepada si pelaku. Sama juga kalau rakyat sendiri melakukan perkara yang sama kepada Perdana Menteri kerajaan itu sendiri. Sudah pasti ada akta yang boleh diguna pakai untuk menghukum si pelaku tersebut. Kalau takde kena lah adakan akta tersebut. MNK percaya rakyat yang tidak berpolitik dan tidak mengambil tahu sepak terajaang politik pasti marah apabila melihat Perdana Menteri Malaysia dilakukan sebegitu rupa. Maruah Perdana Menteri Malaysia diletakkan dikaki kaki dan dipunggung sebegitu. Apakah ini corak politik yang kita ingin dukungi yang dibawa oleh Pakatan Rakyat ini dimasa hadapan? Tentu sekali tidak! Ayuh kita pakat tolak Pakatan Haram kerana rakyat Malaysia cintakan keharmonian dan sikap tolenrasi serta saling hormat menghormati. Bukan politik didikan Pakatan Rakyat yang tanam sifat kebencian hinggakan budak ini sanggup lakukan sedemikian. Pikir-pikirkan lah!!!

MNK Note: Boleh kasi buang negeri atau dearah ker Yang Arif Tuan Majistret? Kalau kasi buang negara lagi bagus hantar dia kat Myanmar tuu... baru ada akal. Lihat gambar dibawah dua posisi yang sama tetapi dua negara yang berbeza dan dua punca yang berbeza. Belajarlah Bersyukur!!! 



Gombak!!! Gempur!!!

WAJIB BACA!!!