FOLLOW ME

JOM SAKSI KOLEKSI VIDEO GOMBAK!!! GEMPUR!!!

Loading...

Wednesday, 26 September 2012

VIDEO: DAYANG KU INTAN DAN ABBY TAK MAMPU LAKUKAN INI???


 
Cuba lihat tayangan kedua-dua video ini yang mana pembaca-pembaca boleh menilai sendiri sifat dan akhlak artis tanahair dan melakukan perbandingan yang mana lebih baik dan lebih mencerminkan akhlak budaya artis tanahair. Yang dua orang ini dok menyanyi atas pentas ceramah di ceruk-ceruk kampung atas nama politik dan mencari rezeki dari parti-parti politik pembangkang. Dah nama pun atau organizer konsert ceramah kampung-kampung ini parti politik maka sudah pasti kena ikut cakap organizer sebelum nyanyi kutuk-kutuk dulu Kerajaan dan Parti Kerajaan UMNO dan Barisan Nasional. Kalau berani dan hebat lagi kutuk negara sekali iaitu Malaysia tercinta ini. Siap kutuk rakan-rakan artis lain yang menyokong parti kerajaan dan menzahir serta tidak takut berkata-kata mempertahankan negara kerana rasa sayang kan negara Malaysia ini.


Yang satu lagi clip video ini pula mempamerkan sifat dan akhlak sorang artis yang telah mengharumkan nama negara di persada dunia. Menyanyi di pentas dunia dan membawa serta menjunjung nama negara  nama Malaysia dibahunya dalam usaha kecilnya untuk membawa kehormatan pada negara dalam industri muzik ini. Beliau ialah Shila Amzah anak kepada ND Lala. Malas nak ulas panjang anda lihat sendiri persembahan dan Shila Amzah ini siap bila di umumkan sebagai Juara pertandingan Asian Wave 2012 di Shanghai, China baru-baru ini. Lepas bersalam dengan juri-juri profesional antarabangsa kerana kegembiraan dan kebanggaan serta MNK percaya rasa sayang dan cintakan negara yang cukup tinggi, beliau telah melaungkan Malaysia Boleh!!!. Inilah semangat dan sikap yang patut ada pada artis-artis tanahair dan patut menjadi contoh dan tauladan kepada yang lain. Baru Hebat!!! Tahniah Shila Amzah....



MNK Note: Apa pencapaian Abby dan Dayang Ku Intan nie? Hebat sangat ke macam artis tak berapa nak laku jer... so terpaksa lah raih populariti murahan melalui parti politik pembangkan dan menghentam kerajaan dan parti UMNO dan BN. Rakyat bertambah meluat ler jawapnyer...

Gombak!!! Gempur!!!




WAJIB BACA!!!