FOLLOW ME

JOM SAKSI KOLEKSI VIDEO GOMBAK!!! GEMPUR!!!

Loading...

Tuesday, 25 September 2012

MB SELANGOR PENIPU - SOAL BELI BAS MEWAH ANWAR???



Lepas satu-satu kes pembaziran dan salah guna kuasa hatta wang rakyat telah dibongkarkan berhubung dengan pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat khususnya di Selangor ini. Bermula dengan kes Lori Sampah secondhand berjumlah jutaaan ringgit hingga ke Bas Mewah Pribadi untuk Anwar diikuti pula dengan Lori Transformer pentas ceramah untuk Anwar dan terkini Jet Pribadi untuk Anwar. Segala-galanya untuk Anwar tetapi yang menyediakan serta membayar hatta menyewa katanya datang dari MB salah satu negeri dulunya kepunyaan Kerajaan Barisan Nasional yang kaya raya iaitu Selangor dan MB tersebut ialah Khalid Gagap. Cuma Jet Pribadi untuk Anwar jer katanya dari beri pinjam percuma oleh kawan Anwar yang lain bukan Khalid Gagap. Pinjam la sewa la mana satu pun tak tahu. Oleh kerana tuduhan serta bukti yang telah di dedahkan oleh Blogger-blogger pro-kerajaan BN agak kuat maka tidak lain dan tidak bukan mereka terpaksa menjawab. Baik Anwar sendiri atau pun Khalid Gagap menafikan segala tuduhan serta bukti yang dikemukan. Bak kata Pepatah Ingerris "One lie leads to another". Maknanya kalau kita dah tipu sekali kita akan tipu berkali-kali untuk menutupi penipuan kita yang asal. Lepas tu kita bohong lak lagi. Akhirnya bak kat pepatah Melayu pula Siakap Senohong Gelama ikan duri, Bercakap bohong lama lama mencuri". Ini lah terjadi di Selangor agaknya...Mana tidaknya kejap kata sewa, bukti macam beli sebab daftar nama sendiri. Takan sewa dari diri sendiri kot?  Baca Selanjutnya.... 

Note MNK- TQ SEL13.com. Apakah pemimpin yang suka menipu dan suka mencuri yang kita hendak? Apakah kita nak di tipu selama-lamanya? Jom pakat tolak Pakatan Rakyat pada PRU13....

Gombak!!! Gempur!!!

WAJIB BACA!!!