FOLLOW ME

JOM SAKSI KOLEKSI VIDEO GOMBAK!!! GEMPUR!!!

Loading...

Friday, 21 September 2012

VIDEO DEMO AMAN PEMUDA UMNO BELA RASULLULLAH!!!


Sebentar tadi telah berlangsung satu demo aman oleh Pemuda UMNO Malaysia bersama beberapa NGO demi membantah penghinaan yang dilakukan oleh pihak yang tidak bertanggung-jawab ke atas Junjungan Besar Rasullullah Nabi Muhammad S.A.W di Masjid Kampung Baru selepas selesai solat Jumaat.


Demo ini juga turut membantah tindakan salah sorang YB dari parti DAP yang mengatakan demo ini tidak perlu dan umat Islam hanya membuang masa berdemo membela Rasullullah ini dalam erti kata lainnya. Rata-rata mereka yang hadir mengutuk YB DAP ini kerana memperlekehkan pegangan agama umat Islam di negara ini. Siapa kamu mahu mencampuri urusan agamaku??? Harus ingat semangat orang Islam di Malaysia ini telah membara setelah sekian lama dihina dan dicabar oleh anasir luar dan Yahudi dengan pelbagai penindasan dan penghinaan keatas Islam dan umatnya diseluruh dunia. Tak perlu lah YB DAP ini sibuk dan cuba nak menjadi hero dan membela silakhanat asing. Kamu tinggal dalam negara Islam Malaysia ini. Kamu harus hormat agama Islam seperti mana agama dan umat Islam menghormati agama kamu dengan membenarkan kamu menganutinya dengan aman selagi mana kamu tidak menganggu gugat kesucian agama Islam.


Kamu lupa apa telah berlaku pada 13 Mei? Kerana apa ianya berlaku? Tadi mujurlah umat Islam yang berhimpun tidak hilang pertimbangan lagi dan masih boleh mengawal perasaan mereka. Risau juga MNK kerana Kampung Baru ini juga lah bermulanya tragedi berdarah 13 Mei dan kerana perkara yang sama juga iaitu DAP menghina Islam dengan membaling tulang-tulang babi ke masjid-masjid sewaktu merayakan kemenangan mereka dalam PRU ketika itu seperti yang MNK dengar cerita dari orang-orang tua yang terlibat secara langsung sewaktu itu. Ini lagi sorang pencacai DAP konon nak jadi hero DAP konon kerana mungkin dah kurang popular dikalangan DAP dan nama tak tersenarai jadi calon DAP kot.


Jom saksikan rakaman demonstrasi tersebut....

video

WAJIB BACA!!!